מומחה למחלות עיניים – ד"ר ירון לנג

רפואת עיניים הינה תחום ייחודי של הרפואה בו עוסקים בטיפול תרופתי וניתוחי במחלות העיניים השונות. העיניים תופסות מקום חשוב ומרכזי בחיינו, ופגיעה בחוש הראיה עלולה לפגום קשות באיכות החיים. פניה בזמן לרופא העיניים יכולה למנוע נזקים בלתי הפיכים בעין וביכולת הראיה.

בעפולה פועלת מרפאתו הפרטית של ד"ר ירון לנג, שהוא רופא מומחה למחלות עיניים ובעל ניסיון רב בתחומים רבים ובעיקר בתחום מחלות העדשה (קטרקט) ובתחום מחלות הרשתית.

במרפאת העיניים הפרטית שלו בעפולה, מבצע ד"ר לנג אבחונים למחלות השונות, מעניק ייעוץ לנזקקים לחות דעתו ומפנה לניתוחים. במסגרת מרפאתו הפרטית שבעפולה, מבצע ד"ר לנג את ההכנות הנדרשות לניתוחי הקטרקט  וניתוחי היפרדות הרשתית. למעונינים בניתוח במסגרת הפרטית או במסגרת ביטוחים רפואיים פרטיים. ניתוחים אלה יבוצעו ע"י ד"ר לנג במרכז הרפואי "מעין – מרכז מתקדם לניתוחי עיניים" שבצ'ק פוסט, בחיפה. בנוסף, במרפאה הפרטית בעפולה מאובחנות מחלות הרשתית השונות. בחלק מהמקרים, מופנים החולים להמשך טיפול באמצעות זריקות. חלק אחר של המטופלים יופנה לפתרון ניתוחי של הרשתית וזגוגית העין לצורך פתרון בעייתם. הזקוקים לזריקות וכן גם אלה הזקוקים לניתוחים יופנו להמשך טיפול במסגרת בית החולים. במידה ומטופל מחליט שברצונו בטיפול פרטי, הוא יופנה למרכז הרפואי מעין שבחיפה, שם מבצע ד"ר לנג הן זריקות והן ניתוחים.

במסגרת עבודתו בבית החולים ובמרפאתו הפרטית שבעפולה, צבר ד"ר לנג שנות ניסיון רבות ואלפי ניתוחים בארץ ובחו"ל. ידע וניסיון אלו עומדים לרשותו לצורך מתן טיפול מקצועי למטופליו הרבים. מרפאתו הפרטית של ד"ר לנג פועלת במרכז הרפואי אסף שבעפולה. בחודשים הקרובים, לכשיושלמו העבודות, תעבור המרפאה למקומה החדש והמרווח שבבנין לב העסקים בעפולה.

העיניים הן אברים עדינים ביותר המעניקים לנו את חוש הראיה ההכרחי כל כך לחיים מלאי תוכן וענין ולכן כשיש בעיה כלשהיא יש צורך להתייעץ עם מומחה למחלות עיניים. ראיה לקויה עלולה להיגרם משורה ארוכה של גורמים ומחלות שאיתורן המהיר יקל על הטיפול המתאים וימנע נזק בלתי הפיך לחוש הראיה החשוב.
מחלות העלולות לפגוע בראיה הן רבות. מחלות אלה יכולות לפגוע בתפקוד חלקים שונים בעין שכולם הכרחיים לתפקודה התקין של העין הבריאה. בין היתר, כוללות מחלות אלה את מחלות הקרנית, העדשה (קטרקט), מחלת הגלאוקומה (לחץ תוך עיני מוגבר הפוגע בעצב הראיה), דלקות תוך עיניות, מחלות הרשתית ומחלות עצב הראיה.
ד"ר ירון לנג הינו רופא עיניים עתיר נסיון שעובד במחלקת העיניים של בית החולים העמק בעפולה ובמרפאותיו הפרטיות. ד"ר לנג מילא וממלא תפקידים חשובים במחלקה כולל ניהולה בעבר (עד לפרישתו מהתפקיד השוחק לאחר כ 7 שנים, על פי בחירתו האישית).

מגוון רחב של טיפולים
במרפאתו של ד"ר ירון לנג מומחה למחלות עיניים שבעפולה כמו גם במרכז הרפואי "מעין – מרכז מתקדם לניתוחי עיניים" שבחיפה, תוכלו לקבל מגוון רחב של אבחונים, טיפולים מרפאתיים וניתוחים של מחלות עיניים שונות ובעיקר בתחום הקטרקט ומחלות הרשתית. נסיונו העשיר של ד"ר ירון לנג הן במישור המרפאתי והן במישור הכירורגי כמו גם הציוד המשוכלל שבמרפאתו יאפשרו לו לאבחן בצורה נכונה את הבעיה המסכנת או פוגעת בראיה של מטופליו, ולהתאים להם את הטיפול המרפאתי או הניתוחי המתאים ביותר. את הניתוחים הפרטיים השונים מבצע ד"ר לנג במקצועיות רבה במרכז מעין שבחיפה, אותו הקים עם 3 שותפים לפני מספר שנים. במסגרת הרפואה הציבורית, ממשיך ד"ר לנג לנתח בבית חולים העמק כחלק מצוות מחלקת העיניים.

שירות אדיב ומתחשב
במרפאתו של ד"ר לנג תיפגשו בצוות הכולל בנוסף לד"ר לנג גם מזכירה ואחות עיניים מנוסות ואדיבות. הצוות בראשותו של ד"ר לנג יעניק את מירב תשומת הלב למטופלים מתוך רגישות והתחשבות בצרכיהם ובאוירה נעימה ואמפטית. הבדיקה תערך בניחותא ובסבלנות תוך מתן הסברים מפורטים הן מקצועיים והן מנהליים ע"י ד"ר לנג ושאר אנשי ציוותו.